Vážená paní Barboro,
byla jsem 3 dny v terénu, tak reaguji na Váš příspěvěk až teď. Upřímně - jsem ráda, že se chlapeček nedostane k Vám. Agresivní tón Vašeho příspěvku totiž hodně vypovídá o Vaší osobnosti, ale i nepochopení celého procesu osvojování čřyřnohého člena rodiny:-(
Dovolte mi, abych Vám nejdříve vysvětlila rozdíl mezi adopcí zvířete a nákupem v e-shopu. Zvíře si nelze závazně rezervovat po telefonu / mailu jen na základě toho, že VY ho chcete. Adopce není nároková. VŽDY u psů v naší přímé péči v ČR rozhoduje až osobní návštěva, kdy se všichni vzájemně poznáme, vidíme na vlastní oči reakci psa na člověka a člověka na psa, máme možnost důkladněji poznat zájemce, zájemce má možnost se na vše zeptat...
Co je mi známo o Vašem konkrétním případě: zavolala jste a zajímala se (jako mnoho dalších) o jednoho z Pupíků. Kolegyně s Vámi probrala nějaké základní věci a pozvala Vás právě na onu NEZÁVAZNOU návštěvu. Pak byla 2-3 denní pauza, během které zavolaly, ale hned i přijely jiné rodiny, strávily na návštěvě více než 2h. A s těmi, kteří se kolegyním líbili nejvíce, jsme se domluvili na ZÁVAZNÉ rezervaci.
Jinak Pupíci byli teprve předevčírem očkování a čipování, tedy k odběru budou skutečně až ve středu. Takže o žádných výmluvách nelze hovořit...
Pokud toto jednání, tento přístup a postup považujete za "více než nepřípustný a neseriozní", je nám to sice líto, ale rozhodně na něm nehodláme nic měnit. Je totiž zatím tím nejúčinnějším k ověřování a výběru nejvhodnějších zájemců pro konkrétní zvířátko. A to je naprostá priorita, neb rozhodujeme o jeho osudu, u štěňat o celém jejich životě...
P.S. Píšete na začátku, že "tak koukám, že nejsem jediná, kdo si zde stěžuje na Vaše jednání se zákazníky". V přvní řadě - zájemci o adopci nejsou našimi zákazníky a při jednání s nimi sledujeme výhradně zájmy zvířete (což vyplývá i z výše napsaného) a kromě toho - když si přečtete opravdu pozorně, kdo a na co si stěžuje a také pokud možno odpovědi, možná své tvrzení trochu přehodnotíte... Anebo ne, to už je jen na Vás...