NEspokojenost

Více
5 roků 6 měsíců zpět #547 od Palina
Odpověděl Palina pro téma NEspokojenost
Dobrý večer pane Brejlo,
původně jsem reagovat nechtěla, protože vše podstatné už výše napsala Yvona. Váš negativní komentář se mě však přímo dotýká (hlavně ta slova o neschopnosti), jelikož jsem jednou z těch 3 dobrovolnic, co mají na starost emaily.
Samozřejmě by bylo ideální, kdyby maily vyřizoval někdo, kdo u PC může sedět minimálně 18 hodin denně a měl to jako (placené!!!) zaměstnání. Také by ale bylo nezbytné, aby neměl žádný soukromý život.
Nevím, jakou máte představu o ochotě lidí dělat dobrovolnickou činnost. Já tu představu, nebo - lépe řečeno - zkušenost, mám. Lidé jsou ochotní litovat psy/fenky, nadávat na špatné (původní) majitele, podle možností přispět finančně nebo materiálně. Ale strávit přímou pomocí hodinu (nebo několik hodin) denně už většinou ochotní nejsou.
Proto - kvůli nedostatku dobrovolníků - se snažím pomáhat i já. A mám čisté svědomí, že ačkoli mám dvě děti, dvě zaměstnání a adoptovanou fenku a kocoura, tak denně tomu alespoň hodinu věnovat zvládám. A nepochybuji, že nejeden pejsek/fenka právě díky mé pomoci našel to hlavní - nový domov.
Hezký zbytek dne. Pavla

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Barbora
  • Avatar uživatele Barbora Autor tématu
5 roků 5 měsíců zpět #578 od Barbora
Odpověděl Barbora pro téma NEspokojenost
Dobrý den,
tak koukám, že nejsem jediná, kdo si zde stěžuje na Vaše jednání se zákazníky. Pejska jsme měli zarezervovaného, byla domluvená už pouze osobní návštěva před odběrem (seznámení se s pejskem) a já po telefonátu zjistím, že jste toho pejska už prodali???To snad není možné, proč tedy zákazníkovi neřeknete, kdo dřív přijde a zaplatí, ten dřív mele??Proč ten zdlouhavý pohovor a výmluvy, že zatím si ho nelze vzít?Vaše jednání je více než nepřípustné a neseriozní. Tuto stránku nikomu nedoporučím.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 5 měsíců zpět - 5 roků 5 měsíců zpět #579 od home4pets
Odpověděl home4pets pro téma NEspokojenost
Vážená paní Barboro,
byla jsem 3 dny v terénu, tak reaguji na Váš příspěvěk až teď. Upřímně - jsem ráda, že se chlapeček nedostane k Vám. Agresivní tón Vašeho příspěvku totiž hodně vypovídá o Vaší osobnosti, ale i nepochopení celého procesu osvojování čřyřnohého člena rodiny:-(
Dovolte mi, abych Vám nejdříve vysvětlila rozdíl mezi adopcí zvířete a nákupem v e-shopu. Zvíře si nelze závazně rezervovat po telefonu / mailu jen na základě toho, že VY ho chcete. Adopce není nároková. VŽDY u psů v naší přímé péči v ČR rozhoduje až osobní návštěva, kdy se všichni vzájemně poznáme, vidíme na vlastní oči reakci psa na člověka a člověka na psa, máme možnost důkladněji poznat zájemce, zájemce má možnost se na vše zeptat...
Co je mi známo o Vašem konkrétním případě: zavolala jste a zajímala se (jako mnoho dalších) o jednoho z Pupíků. Kolegyně s Vámi probrala nějaké základní věci a pozvala Vás právě na onu NEZÁVAZNOU návštěvu. Pak byla 2-3 denní pauza, během které zavolaly, ale hned i přijely jiné rodiny, strávily na návštěvě více než 2h. A s těmi, kteří se kolegyním líbili nejvíce, jsme se domluvili na ZÁVAZNÉ rezervaci.
Jinak Pupíci byli teprve předevčírem očkování a čipování, tedy k odběru budou skutečně až ve středu. Takže o žádných výmluvách nelze hovořit...
Pokud toto jednání, tento přístup a postup považujete za "více než nepřípustný a neseriozní", je nám to sice líto, ale rozhodně na něm nehodláme nic měnit. Je totiž zatím tím nejúčinnějším k ověřování a výběru nejvhodnějších zájemců pro konkrétní zvířátko. A to je naprostá priorita, neb rozhodujeme o jeho osudu, u štěňat o celém jejich životě...
P.S. Píšete na začátku, že "tak koukám, že nejsem jediná, kdo si zde stěžuje na Vaše jednání se zákazníky". V přvní řadě - zájemci o adopci nejsou našimi zákazníky a při jednání s nimi sledujeme výhradně zájmy zvířete (což vyplývá i z výše napsaného) a kromě toho - když si přečtete opravdu pozorně, kdo a na co si stěžuje a také pokud možno odpovědi, možná své tvrzení trochu přehodnotíte... Anebo ne, to už je jen na Vás...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
3 roků 6 měsíců zpět #857 od smejkaa1
Odpověděl smejkaa1 pro téma NEspokojenost
Je mi líto Vás všech, kteří máte takto negativní zkušenost. My jsme díky H4P potkaly naši největší radost v životě, strašně moc si toho ceníme a nemůžeme říct jediné špatné slovo na komunikaci s organizací, nějakými nejasnostmi, nevyřízenou "rezervací" nebo jakoukoliv komplikací.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.447 sekund

Čísla účtů:

BEST FRIENDS

Transparentní účet:

706670778 / 2010

 

HOME 4 PETS:

265723765 / 0300

 

Kontakt

Pro získání podrobnějších informací o vybraném psíkovi / kočce prosím využijte tel. / e-mail přímo na útulek nebo organizaci, kde se zvíře aktuálně nachází. Všechny údaje najdete v textu příslušného inzerátu. Děkujeme.

 

Pro všeobecné dotazy, popř. zjištění možnosti převozu konkrétního zvířete ze Slovenska, prosím volejte:

+420 774 706 026
+420 774 653 354

nebo pište: 
info@home4pets.cz
adopce@home4pets.cz

 

TOPlist

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Vice informací